Spreker zoeken

zoeken op trefwoord/naam
uitgebreid zoeken

Gerelateerde sprekers

Advies op maat

Voor een vrijblijvend advies neem gerust contact met ons op. Ook als u niet direct het antwoord vindt. Wij helpen u graag!

contacteer ons

Sprekersprofiel

Wim Schuurmans 15

Wim Schuurmans

“Welke waarde voegt uw product of dienst toe aan het leven van uw klanten?” Succesvol ondernemer Wim Schuurmans neemt u mee naar de betekenis- en beleveniseconomie, waar klantbeleving centraal staat. Ook u gaat ontdekken hoe u waarde kunt toevoegen en daardoor meer rendement haalt uit uw business.
categorie(ën):
Innovatie, Trends & Creativiteit, Leiderschap & Motivatie, Ondernemen & Management
Inzetbaarheid:
Lezing, Workshop
taal:

Biografie

Boek Wim Schuurmans als spreker bij Assemblee Sprekersbureau.

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! Het draait om ‘Customer Experience’, oftewel klantbeleving. 
De merken, organisaties en ondernemers die zich weten te onderscheiden hebben naast oog voor beleving ook aandacht voor betekenis en waardecreatie. 
 
Wim Schuurmans neemt u mee naar deze betekenis- en beleveniseconomie, waar klantbeleving centraal staat. Ook u gaat ontdekken hoe u waarde kunt toevoegen en daardoor meer rendement haalt uit uw business. 
 
Wim is een succesvol ondernemer, auteur en gepassioneerd spreker. Zijn presentatie ‘De Beleveniseconomie’ is een geweldige presentatie waar u en uw gasten met veel genoegen op terugkijken. 
 
Wim weet waarover hij praat. Zowel in 2012 als in 2013 hebben Het Financieele Dagblad, Graydon, KPMG en ABN AMRO zijn bedrijf Experientis B.V. benoemd tot FD Gazelle.

Onderwerpen

Waarom hebben sommige bedrijven fans?
Waarom kun je beter fans hebben dan klanten?

In de presentatie ‘De Beleveniseconomie’ deelt Wim Schuurmans de geheimen van Apple, HEMA en andere bedrijven en laat hij u nadenken over uw eigen organisatie. Een ware eyeopener. 
 
Wim begon zijn carrière eind jaren tachtig als ‘Apple vertegenwoordiger’. Hij maakte de jaren van opbouw van dichtbij mee. Hierdoor heeft hij een geheel eigen kijk op het succes van Apple. Tijdens de presentatie wordt historisch filmmateriaal van Steve Jobs getoond.
 
In de presentatie gaat Wim in op de volgende onderwerpen: Customer Experience, Klantbeleving, Marketing Sales en trends, Klantgerichtheid, Merkbeleving, Betekeniseconomie, Beleveniseconomie, Crisis, Innovatie, Communicatie, Leiderschap, Net Promotor Score, Experience Economy.

Referenties

Afbeeldingen

offerte aanvragen

Contacteer Assemblee

Voor advies en al uw vragen:

+31 43 343 21 69

Ontmoet onze sprekers

Mijn sprekers

    U heeft momenteel nog geen sprekers geselecteerd

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte
Facebook Linkedin Twitter Youtube Google+
Assemblee Sprekersbureau is lid van: