rikverabysarahoyserman2.jpg

Rik Vera

Expert Extreme Klantgerichtheid. Change Management. Artificially Intelligent.

Categorie
Business & Management, Communicatie & IT,
Type
Expert & Thought leader, Leidinggevende & Ondernemer,
Inzetbaarheid
Keynote spreker
Thematiek
Extreme klantgerichtheid, Artificially intelligent toekomst
Talen
EN NL
Afkomstig van
Belgie

Biografie

Rik Vera is CEO van nexxworks. Hij is gespecialiseerd in (én gepassioneerd door) Extreme Klangerichtheid en heeft jaren C-level ervaring in sales, marketing en change management op de teller staan.

Rik helpt organisaties inzien hoe ‘The New Normal’ - waar digitaal compleet normaal geworden is - onze omgeving getransformeerd heeft in een netwerk. Hij vertelt hoe dit het gedrag van onze klanten en de snelheid van de markt veranderd heeft en hoe bedrijven zelf ook een netwerk moeten worden als ze willen overleven. Maar bovenal toont hij hoe bedrijven de klant centraal moeten stellen als ze succesvol willen zijn. Niet als een mooie slogan, maar als een pragmatisch verandertraject waarbij processen en procedures compleet op hun kop moeten gezet worden: een traject waarin het digitale een hoofdrol speelt om klanten op een warme en menselijke manier te geven wat ze verwachten.

Rik's keynotes zijn even scherp, origineel en ontluikend als entertainend. Als geen ander weet hij high-level innovatiestrategieverhalen om te vormen tot een kraakhelder, bruikbaar en model-gedreven relaas. Op basis van een voorgesprek, beslist hij samen met u wat de focus van de keynote zal zijn (Extreme Klantgerichtheid, een genetwerkte wereld, hoe het digitale onze wereld heeft veranderd, hoe bedrijven kunnen veranderen om sneller te schakelen dan hun markt…)

Inzetbaarheid

Keynote spreker

Spreker

Extreme Customer Centricity In A Networked World, How Your Customers Can Help You Prepare For An Artificially Intelligent Future.

Topics

Extreme klantgerichtheid

Rik Vera helpt organisaties te begrijpen hoe 'The New Normal'- waarin 'digitaal' het nieuwe normaal is geworden - onze werkomgeving heeft omgezet in een dicht netwerk.

Artificially intelligent toekomst

Verwacht geen zuivere technologische verklaringen in het verhaal van Rik. Deze keynote onderzoekt hoe we het gedrag en de behoeften van onze klanten moeten laten leiden door onze bedrijven en welke rol hoog-intelligente technologieën daarbij spelen.

Beeldmateriaal