StevenvanBelleghem.jpg

Steven van Belleghem

Customer Relationships. When Digital Becomes Human. Future of Marketing. Artificial Intelligence.

Categorie
Business & Management, Communicatie & IT,
Type
Expert & Thought leader, Leidinggevende & Ondernemer, Auteur,
Inzetbaarheid
Keynote spreker, Expert, Dagvoorzitter/ Presentator, Workshops
Thematiek
Marketing 2020, De kracht van conversaties, Social Media, When Digital Becomes Human
Talen
EN NL
Afkomstig van
Belgie

Biografie

Deze marketing expert is uitgeroepen tot Spreker van het Jaar 2016!

Steven van Belleghem is een expert en inspirator op het gebied van customer focus in a digital world. Hij staat gekend voor zijn motiverende, humoristische en concrete stijl. Aan de hand van persoonlijke verhalen, originele voorbeelden en pragmatische tips neemt hij het publiek mee in zijn filosofie. Hij behoort binnen zijn gebied tot de topsprekers in Europa.

Hij schreef een aantal internationale bestsellers:
When Digital Becomes Human (bekroond tot Marketing Book of the Year)
The Conversation Manager The Conversation Company. 

De boeken kregen lovende kritieken en in 2010 won De Conversation Manager de prijs voor meest innovatieve marketing boek.

In 2014 lanceerde Steven het boek 'When Digital becomes Human', over de transformatie van klantrelaties. Klanten leven in een wereld van self-service, big data, klantautomatisering en integratie van de online en offline wereld. Het is belangrijk dat je als bedrijf erin slaagt om de digitale relatie te implementeren. Succesvolle digitale transformatie is de sleutel, maar dit is niet genoeg. Als gevolg van de digitale evolutie zullen klantrelaties veranderen op menselijk niveau. De belangrijkste uitdagingen in dit verband zijn talrijk en er interessant: hoe vindt je een balans in de relatie tussen mens en machine, waar is het menselijk contact belangrijk en hoe profiteer je optimaal van? Steven zijn verhaal gaat over de combinatie van de digitale en menselijke transformatie binnen het klantcontact. Een reis naar de toekomst; spannend, uitdagend en misschien ook een beetje eng tegelijk...

Inzetbaarheid

Keynote spreker
Expert
Dagvoorzitter/ Presentator
Workshops

Spreker

When digital becomes human heeft de award 'Best Marketing Book of 2015' gekregen!

Literatuur

Topics

Marketing 2020

Hierin spreekt Steven over extreme klantgerichtheid, technologie en verkopen zonder te verkopen.

De kracht van conversaties

Hoe hedendaagse marketing staat of valt met de feedback van een klant.

Social Media
When Digital Becomes Human

Beeldmateriaal